好句子 10 愛妳

 

No matter how beautiful the world is, you are the most beautiful.

無論世界多麼美,妳最美。

 

Thank you for your consideration, thoughtfulness, and especially for your love. I can only give you my heart in return.

謝謝妳的關心、體貼與妳的愛,我只能夠給妳我的心以答謝。

 

All I want to do now is to love you.

(所有事情)我現在要做的就是愛妳

 

 

類似的句子

All he wants to do now is to give it a try.

(所有事情)他現在要做的就是試一試(給它一試)

 

All I want to do now is to cherish and love you.

我現在要做的就是珍惜與愛妳

 

All you have to say is “I love you too.”

妳現在要說的就是我也愛你’”

 

All we can do now is just wait.

我們現在能做的就只是等待

 

What we can do now is just wait.

我們現在能做的事就只是等待

 

What she needs to order now is a yummy pizza.

她現在要訂的就是一個好吃的pizza

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    GEOPA 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()